Trivia powered by EuroGsm

In ultima perioada, se vorbeste tot mai mult despre evaluarile periodice si modul in care companiile ar trebui sa le faca astfel incat acestea sa nu afecteze negativ activitatea angajatilor. In timp ce unele companii sustin ca au renuntat de tot la orice forma de evaluare, altele au transformat fundamental vechile cutume introducand inovatia in HR.

In EuroGsm am transformat testarea cunostintelor intr-un joc, dar unul de invatare, in care incurajam participarea intensiva a colegilor din retea. Folosim o platforma intuitiva si accesibila tuturor si oriunde, pentru ca stim ca invatarea trebuie sa fie distractiva, sa aiba acces facil si sa aiba un caracter repetitiv.

Astfel, in fiecare miercuri ne intrecem in jocuri de quiz, sau trivia si raliuri pe echipe, testandu-ne cunostintele profesionale.

Bineinteles ca premiile pentru cei mai buni sau mai dornici de invatare nu lipsesc. Luna de luna, premiem un “Stie-Tot” al lunii – care evident ca stie tot; un “Destoinic Invatacel” – care nu le stie pe toate, dar si-ar dori, si participa la cat de multe jocuri; un ”Doctor Honoris Causa” – cel mai tare din parcare dintre manageri si un ”Decan de suflet” adica managerul cu cei mai multi destoinici in echipa.

Si daca revenim la idea de joc, pe langa aceste testari din cunostinte, atat de necesare procesului de vanzare, colegii nostri au la dispozitie si alte teste, care sa-i ajute la dezvoltarea personala. Pregatim intrebari din domenii precum marketing, management, dar si de cultura generala.

Daca este sa vorbim putin si in cifre, anul 2016 a insemnat o participare de 67%, au fost activate 144 teste din cunostintele necesare in procesul de vanzare si cateva zeci pe alte teme, iar la fiecare sfarsit de saptamana am explorat domenii precum: geografie, istorie, muzica, muzee, vin, calatorii si altele la fel de interesante.

Si mergem inainte, la inceput de an nou, cu idei noi si abordari si mai interesante decat pana acum!

© 2017 EuroGsm. Toate drepturile rezervate.